Časté otázky
Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?
Nemajte obavy, produkt opäť naskladníme. Snažíme sa sledovať naše skladové zásoby, ale z času na čas sa stáva, že nestíha naša výroba, alebo mešká dodanie materiálov. Pre presnejšie info nás neváhaj kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.
Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?
Pre objednanie nie je potrebné byť registrovaný, resp. mať zákaznícky účet. Registrácia slúži pre Vaše účely, môžete tu sledovať Vaše predchádzajúce objednávky a platby.
Je možné objednať si u Vás individuálne rozmery Vašich produktov, poprípade iné doplnkové produkty?
Ohľadom individuálnych požiadaviek (napríklad neštandardný rozmer mantinelu), nám prosím napíšte prostredníctvom kontaktného formulára. V prípade ak by ste z našich látok chceli nejaký doplnkový produkt (podsedák na stoličku, baldachýn na posteľ atď) sme Vám taktiež k dispozícii.
Koľko stojí poštovné?
Poštovné Vám bude automaticky vypočítané podľa obsahu objednávky. Výšku poštovného uvidíte predtým, ako objednávku potvrdíte.